Bloed prikken vooor de kruisproef - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Bloed prikken vooor de kruisproef - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Bloed prikken vooor de kruisproef

Blijf op de hoogte en volg Dirk

22 September 2014 | Nederland, Woerden

Vanmorgen hebben Harry en ik bloed laten prikken voor de kruisproef. Wonderbaarlijk genoeg wisten ze ondanks uitvoerig telefonisch en mail contact niet dat we kwamen.
Gelukkig werden direct de papieren in orde gemaakt, een afspraak gemaakt voor de uitslag(21 oktober) en zijn we doorverwezen naar het priklab om bloed te laten prikken voor de kruisproef en ook gelijk voor de verplichte 2e keer voor de weefseltypering. Het was erg druk bij het priklab, maar na ongeveer 45 minuten en 6 buisjes bloed armer, konden we naar huis.
Nu wachten tot 21 oktober voor de uitslag en plannen/bespreken vervollgstappen

• 22 September 2014 - 18:17

Conny:

Hopelijk ben je weer een stapje dichterbij!wel bizar dat jullie niet op de lijst stonden....Wachten tot 21 oktober is wel weer erg lang.we duimen voor een goed resultaat!xx