Volgende stappen naar herstel - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Volgende stappen naar herstel - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Volgende stappen naar herstel

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

23 Maart 2015 | Nederland, Woerden

De afgelopen twee weken ben ik begonnen met sporten, hiervoor ga ik twee maal per week(dinsdag en donderdag)naar de fysiotherapie op het werk in Den Haag. Waar ik onder begeleiding( mag mijn buikspieren nog niet te veel belasten) ruim een uur conditie- en krachtoefeningen doe.
Daarnaast iedere dag 1,5 uur gewandeld of 2-2,5 uur gefietst.
Ik moet zeggen het fietsen en wandelen gaat een stuk makkelijker dan de trainingen bij de fysio, maar dat wordt vanzelf beter.

Vandaag weer op controle geweest in het Erasmus, het wordt een beetje saai, maar ook nu weer alles, gelukkig, oke. Zoals verwacht was de nierfunctie iets minder, dit omdat ik nu meer sport en ze de nierfunctie meten aan de hand van de kreatinine in het bloed en deze o.a. toeneemt als je meer beweegt/sport.
Dit stabiliseert zich later weer op het normale nivo.

Komende donderdag na het sporten heb ik een afspraak met de bedrijfarts, waar ik wil bespreken of, hoe en wanneer ik weer kan gaan werken.
Vanuit het Erasmus is er geen bezwaar als ik op korte termijn weer rustig aan begin, zeker niet als ik zelf denk er aan toe te zijn. Dus als de bedrijfsarts het er mee eens is, hoop ik volgende week of uiterlijk de week erop weer (parttime) te beginnen.

Volgende afspraak in het Erasmus is komende maandag bij de chirurg, die gaat kijken of de wond weer voldoende herstelt is, zodat ik ook weer normaal mag tillen en mijn buikspieren mag belasten. Op vrijdag dezelfde week heb ik weer een afspraak bij de nefrologe, dit omdat maandag over 2 weken paasmaandag is en ze dan alleen spoedgevallen behandelen.

Als er weer nieuws is, meld ik mij weer.

  • 23 Maart 2015 - 21:58

    Conny:

    Wat gaat het lekker!!!en dat is je super gegund!!knuf van ons xx

  • 31 Maart 2015 - 08:46

    Joke:

    hoi dirk lees dat alles nog goed gaat we hopen op een goed herstel groetjes uit Harkema

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 9909

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: