Uitslag echo buik - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Uitslag echo buik - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Uitslag echo buik

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

29 Augustus 2014 | Nederland, Woerden

Vandaag uitslag van de echo gehad.
Twee kleine afwijkingen geconstateerd die niet blokkerend zijn voor de transplantatie.
Mijn lever heeft een licht grovere structuur, wat duidt op een licht vervette lever wat veroorzaakt is door mijn overgewicht.
Daarnaast bevatten mijn nieren een aantal kleine cystes(met vocht gevulde blaasjes).
Zover deze dokter kan zien vormen beide punten geen bezwaar voor een transplantatie.

  • 29 Augustus 2014 - 19:40

    Mandy:

    Hoi Dirk,

    Goed nieuws dus, maar wat een spanningen zeg! Ik blijf meelezen.

    Gr Mandy

  • 30 Augustus 2014 - 11:33

    Tineke:

    hoi dirk, nou dat is goed nieuws he,
    veel plezier in monnikendam dit weekend xxx gr tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 9896

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: