Nog een paar dagen - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

15 Februari 2015 | Nederland, Woerden

Vandaag net als gisteren weer een lange dag in het ziekenhuis, gelukkig veel afleiding door bezoek op beide dagen van collega's, (klein)kinderen en Diny. Dan loopt de tijd tenminste nog een beetje door.

Alle controles ook vandaag gelukkig weer positief, zowel bloedsuiker, bloeddruk, temperatuur en hetzuurstof gehalte in het bloed is dik in orde. Erg belangrijk voor mijn aanstaande ontslag, maar nog belangrijker is dat mijn nierfunctie weer met een paar procentjes is gestegen.

Vanaf vandaag zelf verantwoordelijk voor verzamelen, klaarzetten en innemen van de medicijnen, dit als voorbereiding op het naar huis gaan.

Rond een uur of 4 kwam de dokter langs en die was erg positief en gaf aan dat ze morgen gaan bespreken wanneer ik naar huis mag.
Kortom ook vandaag alleen positief nieuws van mij zijde.

Wat Harry betreft gaat het oke, pijn is bij hem te verwaarlozen, slapen gaat goed en zijn energieniveau stijgt ook veel sneller dan verwacht.

Ik hou er best wel rekening mee dat er nog wel een keer een terugslag bij mij zal komen, maar het is tot nu toe echt ongelofelijk dat we beide zo ver hersteld zijn in nog geen 5 dagen tijd.

Morgen weet ik hopelijk meer hoe het verder gaat.

  • 15 Februari 2015 - 22:00

    Tineke:

    echt geweldig zo goed als dat het gaat dirk, ik kan me voorstellen dat je soms denkt blijft dat zo, maar eigenlijk ben ik daar van overtuigd zo positief als jullie hier in staan en har ook, ik duim heel hard voor je dat je dinsdag of woensdag lekker naar huis mag veel leifs

  • 16 Februari 2015 - 08:07

    Petra:

    Hoi Dirk,

    Geweldig om te horen dat het zo goed gaat. Een tegenslag kan altijd nog komen maar voor nu lekker vooruitkijken en genieten van het feit dat het soepel lijkt te gaan.

    Goed om te horen dat de nierfunctie al zo goed stijgt. Volgens mij ziet het er goed uit.

    Groetjes,
    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 9906

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: