Weer thuis - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

18 Februari 2015 | Nederland, Woerden

Zoals gisteren al aangegeven ben ik vandaag na het gesprek met de dokter rond een uur of 12 ontslagen uit het ziekenhuis en samen met Diny naar huis gegaan. Alle controles waren weer goed, alleen de bloeddruk was wat hoog(zenuwen) maar omdat alle andere bloeddruk controles de afgelopen week ruim binnen de marges vielen, gaf de arts aan dit als incident te zien.
Wat bij thuiskomst ook bleek, bloeddruk thuis genomen was weer helemaal normaal.
Omdat het heel mooi weer was en ik me lekker voelde ben ik met Diny naar de auto gelopen, die op het verste plekje van de parkeerplaats geparkeerd stond. Ik had van te voren hier absoluut niet op gerekend, daar ik in de vele verhalen had gelezen dat de eerste dagen na ontslag 50 meter lopen al te veel zou zijn.

Thuis gekomen, iedereen ingelicht dat ik weer thuis was en samen met de kinderen een gebakje genomen op de thuiskomst.

A.s. Maandag moet ik voor de eerste controles weer naar het Erasmus, daar wordt dan mijn bloedwaardes, urine, operatiewond gechecked en indien nodig de medicatie aangepast. Daarnaast is er tijd ingeruimd om van mijn kant uit vragen te stellen en de afgelopen week te evalueren.

Vanaf vandaag zal ik de blog alleen updaten als er iets veranderd in de situatie en na een controle.

Bij deze wil ik alvast iedereen bedanken voor de mooie reacties, de vele kaarten, boeken, tijdschriften, bloemen en andere cadeaus. Het is echt fijn te weten dat zoveel mensen met je meeleven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 9897

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: