Deze week beginnen met werken en bezoek Erasmus - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Deze week beginnen met werken en bezoek Erasmus - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Deze week beginnen met werken en bezoek Erasmus

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

30 Maart 2015 | Nederland, Woerden

Zoals een heleboel van jullie al weten ga ik i.o.m. de bedrijfsarts en mijn manager deze week weer voorzichtig beginnen met werken, met als uiteindelijke doel om medio/eind mei weer volledig inzetbaar te zijn(of zoveel eerder als verantwoord is).

Harry is overigens vanaf deze week weer volledig aan de slag en het gaat ook verder goed met hem.

N.a.v. de lagere nierfunctie van verleden week en de te hoge bloedspiegel van een van de anti-afstotingsmedicijnen ben ik van dat medicijn minder gaan gebruiken(van 7 naar 4 mg) en om zekerheid te hebben dat dit geholpen heeft en niet aan de nieren of afstoting ligt, heb ik vrijdag en vandaag extra bloed moeten laten prikken en heb ik vandaag een echo van mij nieren gehad.
Nadat vrijdag de nierfunctie nog ongeveer hetzelfde was, bleek die vandaag op hetzelfde nivo te liggen als dat ie in het ziekenhuis was, dus weer prima. De echo gaf ook niets vreemds aan, een goed doorbloede nier die mooi slank is en geen vocht vasthoud. M.a.w. alles was gelukkig goed.
De doktoren zijn met name in de eerste 3-6 maanden extra alert op (grote) schommelingen in de nierfunctie omdat deze kunnen duiden op afstoting en die in de genoemde periode regelmatig voorkomen.

Gelukkig niets aan de hand dus.

Morgenochtend eerst sporten en dan een paar uurtjes werken.

  • 05 April 2015 - 12:02

    Ria:

    Mooi dat het met jou allemaal goed gaat. En hopen dat het werken je ook weer bevalt. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 9886

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: