1 maand na niertransplantatie. - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu 1 maand na niertransplantatie. - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

1 maand na niertransplantatie.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

09 Maart 2015 | Nederland, Woerden

Morgen is het 4 weken geleden dat Harry en ik geopereerd zijn en het gaat met ons allebei erg goed. Harry begint na een gesprek met zijn baas, deze week weer voorzichtig met werken en met mij gaat het ook prima.

Afgelopen weekend samen met Diny een fiets tochtje gemaakt van dik 1,5 uur en ondanks de redelijke zware wind ging dit erg goed, leverde in ieder geval zowel tijdens het fietsen als naderhand geen fysieke problemen op, op een pijnlijke kont na. Daarnaast 2 maal daags een stuk gewandeld van 45-75 minuten en me verder vermaakt met lezen, de ipad en mijn laptop.
Verder afgesproken dat het bed in de kamer morgen wordt opgehaald, omdat ik er alleen maar op zit en dat ook gewoon op de bank kan doen. Kan Diny de kamer weer normaal inrichten.

Vandaag wederom voor controle naar het Erasmus geweest, de uitslagen van verleden week waren wederom goed en omdat je op "Mijn Erasmus" de uitslagen van vandaag ook al kan inzien, weet ik dat de uitslagen van deze week ook weer uitstekend zijn. Prima dus.
Aan de dokter gevraagd of ik langzaam maar zeker weer mag beginnen met sporten en dat mag, mag alleen tot einde deze maand mijn buikspieren niet belasten omdat de wond eerst intern ook nog moet genezen. Ook voor zwemmen ziet ze geen bezwaar. Gaan we deze week beginnen met sporten, lekker. Zoals ik verleden week al vertelde is er vandaag wederom een prednison pilletje af gegaan, waardoor ik nog maar op 10 mg zit.
Omdat alles zo voortvarend loopt, heb ik de volgende afspraak in het Erasmus pas over 14 dagen, maandag 23 maart. En om dezelfde reden heb ik voor dezelfde week een afspraak ingepland met de bedrijfsarts om mijn reïntegratie plan te bespreken, uiteraard bespreek ik de 23e met mijn nefrologe hoe zij hierin staat.
Begin volgende week ga ik even buurten bij mijn collega's in Den Haag, even bijpraten en een bakkie doen.

Volgende update volgt op 23 maart of eerder als er eerder iets gebeurd wat het vermelden waard is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 9885

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: