Operaties geslaagd - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Operaties geslaagd - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Operaties geslaagd

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

10 Februari 2015 | Nederland, Woerden

Beide operaties zijn geslaagd.
Harry was rond 11uur klaar en ik schrok om 5 uur wakker op de uitslaapkamer.

Ik kan/mag nog niet uit bed en heb Harry dus nog niet gesproken, dat komt morgen wel weer, maar van Vanya en Naomi heb ik begrepen dat het goed gaat met hem, beetje dik gezicht van al het vocht dat hem is toegediend, maar dat verdwijnt snel. Daarnaast ligt ie lekker te slapen.

Ik ben vanuit de uitslaapkaamer naar mijn nieuwe kamer (H905) gereden een 2 persoons kamer dit keer.

Viel gelijk in de boter want het avondeten waren ze aan het uitdelen,, heb ik gelijk genuttigd, was lekker maar een kwartiertje later kwam de helft er weer uit.

Verder voel ik me moe maar goed, nagenoeg geen pijn, alleen bij hoesten en kracht zetten, verders alles oke.

Goed einde van een lange spannende dag

  • 10 Februari 2015 - 21:11

    Jessica:

    Hoi papa,

    Voor degene die dit ook lezen het kamernummer in h905 je blijft wel op dezelfde afdeling liggen hè ;)

  • 10 Februari 2015 - 23:57

    Piet Pikstra:

    Dirk.

    Fijn om te lezen dat alles goed gaat zover.
    Doe maar rustig aan en neem de tijd om op krachten te komen.
    Ook goed om te lezen dat met Harry ook alles oke is.
    We wachten de verdere berichten wel af.

    Groetjes en beterschap (ook voor Harry),

    Piet, Tietie en kids.

  • 11 Februari 2015 - 08:54

    Jose De Groot:

    Fijn Dirk, dat de operatie goed is verlopen. Ik hoop dat jij en je broer beide goed herstellen.
    groeten,
    José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 9888

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: