Uitslag TBC test en routine bloed onderzoek - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu Uitslag TBC test en routine bloed onderzoek - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dirk poel - WaarBenJij.nu

Uitslag TBC test en routine bloed onderzoek

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

09 December 2014 | Nederland, Woerden

Vandaag gebeld door het Erasmus met de uitslagen van mijn TBC-test en deze was positief. Ik heb zoals verwacht geen TBC. nu kan ik morgen bellen om een afspraak te maken voor Harry en mijzelf met de transplantatiechirurg en de anesthesist. Zodra ik iets weet horen jullie ervan.

Daarnaast vandaag bij mijn nefrologe geweest voor de uitslagen van mijn 2 maandelijkse controle.
Nierfunctie was nu 11% iets minder als verleden keer maar nog steeds geen alarmbellen. Alle overige bloedwaarden zijn onveranderd goed en wijken gelukkig niet af. Voor de zekerheid weer een afspraak gemaakt voor over 2 maanden, maar als het goed is, is dat niet meer nodig.
Gewicht: 82,5 kg bloeddruk 134/80.

  • 09 December 2014 - 20:14

    Conny:

    supergoed nieuws Dirk...hopelijk kan je nu snel geopereerd worden!!!
    knuf van ons xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 9873

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 31 December 2015

De weg naar mijn niertransplantatie

Landen bezocht: